.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

متنفرم از خودم

که همیشه نگران کسانی بودم

که اگه بمیرم هم به چهلمم نخواهند رسید...






نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت15:06---9 دی 1392
کاسپین دارم .



خوشم نمیاد . کلا باهاش حال نمیکنم .



اسمت چیه ؟؟؟؟
پاسخ: سحر کلا به روزی؟؟؟؟


fatemeh
ساعت15:46---7 دی 1392
ثواب داره قالبتو عوض کنی !!!!!!!!!!





از بس اینو دیدم ازش بدم اومده.....










پاسخ: میدونم


fatemeh
ساعت15:45---7 دی 1392
خیلی تنبلی....


خیــــــــــــــــــــــــــ ـــــــلــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــی

تپلم خودتی.من نهایتا 49- 48 کیلو ام.

بعلههههه .

انقد بدم میادمیای میخونی تایید نمیکنی!!!!!!

اه اه اه .


اون کامنتای قشنگم پوکید تو وبت....


ازبس کله ات تو کامپیوتربوده اینطوری

شدی دیگه...

بعدشم با اینکه اعتقاد ندارم خودم فال

گرفتم چرت و پرت گفت ...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





15 / 9 / 1392 11:14 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§