.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

امان از دل زینب...

آن مشــــت آب اگــــــر بـــه لبــــهـــا میرسیـــــــد ...
تـــاریخ چـــــه میکــــــــــرد ؟؟؟
" بـــی عشــــــــــــق ... "؟!
آن دســـتهـــــــای بریـــده اگـــــــر نبــــــود ...
تـــــاریخ چــــــه میکــــــــــــرد ؟؟؟
" بی تکیــــــــــــه گـــــــاه ... "؟!
بــــاغِ تاریـــــخ چــــــه میشـــــــــد ؟؟؟
" بی یـــــــــــاس "؟!
شــــبِ تـــــاریخ چـــــه میشـــــد ؟؟؟
" بی عبـــــــــــــــــاس "؟!

 

 






نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:05---13 آذر 1392
سلام .



خواستم بگم كلا ديگه وبم نميرم ...



رمز وبلاگمو دادم دست يه نفر ....



گفتم اگه اومدي خبري نبود بدوني ...



روز خوش / زندگي خوش ...
پاسخ: ا چرا دختر؟؟؟؟


Fatemeh
ساعت16:58---1 آذر 1392
سلام .

هر وقت اومدی یه سر بیا وبم .

یه پست دارم مخاطب دار .....

البته فکر کنم خودم هفته ی دیگه 4 شنبه بیام.

امــــــــــــــــــــــــــ ـان از درس ...



فاطمه
ساعت18:38---29 آبان 1392
خو منم دارم میگم از یاهو مکتوب بیا .






پاسخ: منظور یاهو مسنجر بود واسا یه بار دیه بیام


فاطمه
ساعت14:03---21 آبان 1392
خودمم اشکم ....





انشااله آقا خودش می طلبتت ....
پاسخ: آرزومه


hasti
ساعت18:08---19 آبان 1392
عزیزم تو،هم دعا کن

فاطمه
ساعت19:14---17 آبان 1392
اوهوم خیلی حقیقت بود .



کلا نگفته بودی هم دعا شده بودی



همیشــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ه ....









+ زندیگمو میدم فقط یه بار دیگه



حرمشو ببینم ...........



حرمش خوده بـــــهـــــشــــــتــــــه .....



" یـــــــــــــــــــــا



ابـــــالفــــــــــضـــــــ ــــــــــــــــــــل " ......











خیلی مدیونتم آقا .....





وقتایی که هیچکس نبود دستمو گرفتی .....





نوکرتم تا آخر عمر .......................
پاسخ: خیلی بدی الان من که نرفتم اشک تو چشام جم شد همچین دلم گرفت گفتی یا ابوالفضل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





16 / 8 / 1392 23:45 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§