.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

تو جزو کدومشونی؟؟؟؟؟؟






نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت21:17---26 آبان 1392
اره همیشه تو همه کلاسا همینجوریه علتش چیست خدا میدونه

hasti
ساعت12:49---16 مهر 1392
پاییز غریب و بی رحم ، اون همه برگ مگه کم بود ؟

گل من رو چرا چیدی ، گل من دنیای من بود









"آپـــــــم عزیزم اگه دوست داشتی بیا .. خوشحال میشم "
پاسخ: اومدم


یه دختر استقلالی
ساعت15:13---11 مهر 1392
ارازل خر خون
پاسخ: وای چه آنلاین بذار ثبت کنم بعد بیا خو!!!!!!!! دیدی؟؟؟؟؟؟/


فاطمه
ساعت15:06---9 مهر 1392
بالاخره موفق شدم بیام تو چت رومت اما








خودت نیستی ....





ههههههههههههههههههه
پاسخ:
عاغا این همه از بدیای کلیپس گفتیم ، از خوبیاشم بگیم

گاهی وقتا تو تشخیص دختر از پسر خععععععلی کاربرد داره

ساپورت پسرونه هم که اومد ، کلیپس پسرونه مد نشه صلوات

كار از آرايش كردن و ابرو برداشتن و مو رنگ كردن و گوشواره گذاشتن پسرا گذشته، ديشب پسره تو چت داشت يادم ميداد چطوري ماكاراني بپزم، به همين بركت قسم :|


فاطمه
ساعت21:24---8 مهر 1392
راستی 2 - 3 تا از پستاتو توی وب سپهریم کپی کردم .

گفتم حلالمون کن و راضی باش حق

الناس گردنمون نیفته یه وخ

مـــــــــَـــــــمـــــــنـ ــــــــــــــــونــــــــــــ ــــــــَم .

با لهجه ی داووووود لیسانسیه .


فاطمه
ساعت15:40---8 مهر 1392
بابا این کامنت آخری رو این پستو درست کن .



آنم آنی ...



وای مردم از خنده ...



شرمنده اشتباه تایپیه دیه ..
پاسخ: بی توجه چه انتظاراتی از من داری اشتباه تایپی ندیدی


فاطمه
ساعت15:35---8 مهر 1392
بابا آنم انی .





ایول ..





بابا تفاهم وقت .
پاسخ: داشتم با دمپایی میومدم مدرسه نیلو گف؟؟؟؟؟؟


فاطمه
ساعت14:22---8 مهر 1392
ای بابا .







اصن تو هر جی میخوای بگو .







منکه حساسیت نشون نمیدم تا







حالت جا بیاد ...
پاسخ:
به این آدما میگن بوووووق!!!!!!

خو حالا چون اون چادریس مشکلی نداره کلا بچه های باهال که خیلی کمن کشیدن به من


فاطمه
ساعت19:00---7 مهر 1392
سلام سلام .



برو کنار من اومدم .



پارسالم اولین میز بودم اما خرخون نبودما ؟؟؟



الآن حساب کنیم جزو ارازل محسوب میشیم ..



دممون گرم ...



خانوم محترم ، خواهر گرام درست اسم من میشه : فـــــــــــــــا طـــــــــــــــــمـــــــــــ ـه



آی بدم میاد از فاطی ...




پاسخ: آی بدم میاد از میز اول از فاطی بدت میاد ؟؟؟؟؟ فاطی فاطی فاطی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





7 / 7 / 1392 17:25 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§