.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

آدما نباس دوست پیدا کنن
چون وقتی میرن
وقتی دیگه نمیشه بهشون زنگ بزنی
وقتی نمیتونی درد و دل کنی
یا حتی باهاشون شوخی کنی و بخندی
... و همه دوستی خلاصه میشه تو عکسهات و خاطراتت
هی بغض تو گلوت گیر میکنه
خفه ات میکنه
آدما باس همیشه تنها بمونن

(دیالوگ ماندگار پسر خاله ی کلاه قرمزی)






نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت20:05---12 مهر 1392
قربونت برم اجی مرسی ازحضورت

فاطمه
ساعت13:24---11 مهر 1392
سلام ملام چطوری ؟؟؟

آفرین کلا هر کی به من میرسه کم میاره

داداش ...

به به کلی فیض بردیم از صحبتای قشنگتون ...

ههههههههههههههههه

از وبم خسته شدم کلا دیگه نمی خوام ادامه

بدمش اما نظرامو همیشه می خونم به

تو هم که سر میزنم دیه ...



رضوان
ساعت23:34---10 مهر 1392
سلام سحرخانووووم

خوبی عزیزم؟دیگه به ماسرنمیزنی؟سرت شلوغه؟حالا اگه وقت داشتی اپم عزیزم زودبیا
پاسخ: سلام رضوانی هستم نت ولی خیلی کم وقت میشه بیام سراغتون ولی خوب نمیشه دست رد به سینه ی تو زد آجی اومدم


فاطمه
ساعت14:54---10 مهر 1392
امروزم که چیزی نگفتی ...!!!؟؟؟

















هه /

















راستی سلام .

















اون روز گفتی نخواستم ضایع شی اما امروز

















و دیگه چه بهونه ای داری داداش ؟

















دیگه نت ندارم ینی دارما اما مثل قبل ندارم .

















کیس کامپیوترمو فروختم به داداشم .

















گفتم بدونی .













































پاسخ:






چه باهال مبادله ی کالا به کالا دارین خونتون






امروز هنگ بودم






ولی اگه بخوام راستشو بگم چیزی گیر نیاوردم ضایت کنم






ولی تو............

پاسخ:





من از اونام که اگه شانس در خونمُ بزنه همون لحظه هندزفری تو گوشمه نمیشنوم :|

یه شوهر خاله دارم خیلی مرد نازنینیه.... ولی رانندگیش ته خندس!!




حداکثر سرعتی که می ره 30 کیلومتره ولله بدون اغراق...




دختر خالمم میگه وقتی بابام رانندگی میکنه میشه دید ملت تو بقالی چیا میخرن :|




حتی مورد داشتیم دختر خالم فهمیده طرف تو مغازه کد کارت شارژو اشتباهی وارد کرده!!





همین کم بود تو مدرسه پسرونه ب ابرو گیر بدن که امسال خبراشو شنیدیم....



خدا رو شکر آرزو ب دل از دنیا نرفتیم




مسخره ترین جمله ی دنیا اینه که وقتی یه بچه جاشو خیس می کنه میگه: تو جام بارون اومد! اخه لامصب چرا حال ما رو از بارون هم به هم میزنی؟



روز عـذاب یـنـی روزی کـه مـن داشـتـم...

یـنـی شـب نـخـوابـیـده بـاشی و صـبـح گـیـر دبـیـری بـیـفـتـی

کـه شـعـاع مـیـزشـو رو مـیـز تـو تـنـظـیـم کـرده بـاشـه تـا اگـه

پـلـک رو هـم گـذاشـتـی از حـنـجـرش صـدا خـمـپـاره بـیـرون بـده

هــعــی خـدا...

خـودت آه مـنـو از ایـن سـتـمـگـر پـس بـگـیـر!!!

دیروز تو پارک یه دختره خیلی تپل داشت تندتند راه میرفت.یکی گفت:آهای خانوم شما قل بخورین زودتر میرسین آااااااا!!
دیگه تو اون شولوغی ملت رو تصور کن دیگه...

"همـــــه ساکت بودند نــــاگهــــان خری گفت...." خدایی صــــد برابر ایکس باکس و پی اس3 و...حال میداد!!! خو دیگه فعلا....


فاطمه
ساعت15:57---8 مهر 1392
خوب تو که رفتی .



منم برم بیرون بیام بشینم درس بخونم



مثل بچه خوب .



فردا یه نگا به به پاهات بندا بعد از خونه بیا بیرون .



میترسم این دفعه با شلوار کردی بیای ...



ههههههههههههههههههههههه



روزت قشنگ ، مشنگ ..








پاسخ: آی آی آی آی خواهر گلم!!(بالهجه داوود )پرو نشو دیه!!1


فاطمه
ساعت15:44---8 مهر 1392
بی خیال بابا سوتی مثل اکسیژن واجبه .

قوم اموری پادشاهش حمورابی بود دیگه .

حالا من هی میگم امورابی .


فاطمه
ساعت15:37---8 مهر 1392
آخی .



نازی . فقط 365 روز یه بار ؟؟؟؟؟؟؟





ولی تجربه چیز دیگه ای ثابت کرده ها !!!!
پاسخ: تجربه غلط کرده 2 سال یه بار ولی تا دلتت بخواد سوتی میدم


فاطمه
ساعت15:31---8 مهر 1392
آهان اینجا گفته بودی چطوری فهمیدی ؟؟



کاری نداشت ینی الآن دیگه همه فامیل میدونن



منم که خعلیــــــــــــــــــتی وقته .



بره گمشه بابا گور باباش با این بچه



پس انداختنش ... خخخخخخ



پسرا هم آدمن جدی ؟؟؟؟؟؟؟؟



بی خیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــال بابا .




پاسخ: نه


فاطمه
ساعت15:18---8 مهر 1392
چرا تو انقدر خر شناسی جدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



واسم سوالــــــــــــــه .
پاسخ: من خر شانسم تو 365 روز یه بار اتفاق میفته


فاطمه
ساعت14:31---8 مهر 1392
نه بابا ؟ تو بنداز ببیتن جواب چی میگری .



هه هه ههههههههههههههههه



آره غزاله همونی که چادری هم هست ...







بچم به اون خوشملی .



ولی اونم مثل توئه ینی .



زبون داره درحد بوندسلیگا .



اما خوب خودم تنایی از پس همتون بر میام .



هه



هیچ علاقه ای به ریاضی ندارم ..



اه اه اه .



خر که هیچی عر میزنیم ...



دیشب کلی مثل خر تاریخ خوندم امروز ازم



نپرسید هرچی هم بهش گله کردم و فشش



دادم آدم نشد که نشد .



بیشعوره ...



اعصاب نذاشتن برامون که ...




پاسخ: بجاش من جغرافی نخوندم منو صدا کرد ازم بپرسه مث چی زنگ خورد آی حال کردم


فاطمه
ساعت22:04---7 مهر 1392
فرصت زندگی داری به خاطرم خطر نکن





به پای این شکسته دل جوونیتو هدر نکن





حیفه بمونی با غم عشق منه بی خانمان





به شعله ها نگا بکن منم یه شمع نیمه جون





میشناسمت ای خوب من وابسته ای مثل خودم





من نمیخوام در گیر این دردی بشی که من شدم





همین قدرو بهت بگم خسته و وامونده شدم





تقدیر بی وفا میگه مهمون ناخونده شدم





اینکه بهت میگم برو خیال نکن که راحته





بدون که بعد رفتنت دلم فکر شکایته





نگاه بی تفاوتم ترسیه از برگشتنت





خواستم بیفته از سرت عادت دلتنگ شدنت





میشناسمت ای خوب من وابسته ای مثل خودم





من نمیخوام در گیر این دردی بشی که من شدم





همین قدرو بهت بگم خسته و وامونده شدم





تقدیر بی وفا میگه مهمون ناخونده شدم





فرصت زندگی داری به خاطرم خطر نکن





به پای این شکسته دل جوونیتو هدر نکن





سخته گذشتن از همه عشقی که پوچ و خالی نیست





با سرنوشت چه میشه کرد وقتی دیگه مجالی نیست...








( آهنگ فرصت زندگی داری / از سامان جلالی )





حقیقت محض زندگی من و تو ...





دلیلمم واسه گفتن اون حرفای سرد همینا بود:





نگاه بی تفاوتم ترسیه از برگشتنت





خواستم بیفته از سرت عادت دلتنگ شدنت...






پاسخ: الان دانلودش میکنم!!!!!!!!!!! بابا من میام وب میبینم مثلا 20 تا نظر جدید 10 تاش از توئه 5 تاش تکراریه ؟آخه این چه کاریه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دو بار نفرصت خوب میاد همینجوریشم


فاطمه
ساعت21:57---7 مهر 1392
اخ عاشقشم ینی .



راست گفته بچم .



بابا رنگین کمون ...



من دیگه خیلی وقته رنگی نمی نویسم ...



هه کلا دیگه همه چی بی رنگه ...



بی خیال سحر ....



تو روح هرچی نامرده .....



چند روز پیش پشت یه وانت خوندم :



نیش دوست از نیش عقرب بدتر است



پس بزن عقرب که دردش کمتر است ...



هههههههه



بی خیال دنیا خودمو خودتو عشقه ....



غزاله رو دیدی ؟؟؟؟



هرچی به نیلو میگم این شبیه سحره ،



یا حداقل من میبینمش یاد سحر میفتم



میگه نه ...



میگه فقط چشمای درشتشون شبیه همه ...







هه هه .



بابا چار فصل .



چقدرم که واقعیت داره ...



گفتی درستو بخون وقتی اومدم کامنتارو



خوندم رفتم درسامو خوندم برگشتم ...



کی میگه انسانی راحته ؟؟؟؟؟؟



هر کی میگه به معنای وقعی کلمه تو روحش ..



واا.... /



راستی این اینترنتم بازیش گرفته ...



از جمعه تا حالا دهنمو سرویس کرده تا



یه وب باز کنه ...



اه اه اه



جمعه مهمون داشتیم میخواستن برن



اینترنت ینی صاف شدن حال کردم کلی ...



باز امروز بهتره یه نمه ...



نمیدونم چرا وبا رو وا نمیکنه لعنتی ...



راستی .....



من نیلوفر نیستم گولش بزنی !!!!!



با یه نگاه بهت تا ته ته ته حالتو میفهمم ...



خو منم استعدادای خاص خودمو دارم دیه



...



میدونم از وقتی اون حرفارو بت زدم کلا شدیدا



گند زدم به حالت اما من چند تا دلیل



داشتم ...



سحر زندگیتو حروم نکن ....



به پای من سوختن واست نون و آب و درس



و تحصیلات و آینده و موفقیت نمیشه...



میدونم حالت بده ....



اما سعی کن کلا بی خیالم شی ...



من با حضورت اصلا اصلا اصلا اذیت نمیشم چرا نمی فهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟



هزار بار گفتم من باهات مشکلی ندارم



تازه وقتی باشیرخیلی هم خوشحال میشم ..



حداقل 2 تا تیکه بت میندازم دور



همی میخندیم مثل 2 تا هم مدرسه ای ...



این نظرم چیز خاصی نداره تاییدش کن



جوابتو هم زیرش بنویس دختر طلا که نه ..





آخه گرونه نقره هم نه اونم گرونه



برنزم که سفیدی بهت نمیاد



همون دختر بلا بیشتر بهت میخوره ...



خب سحری بچه خوبی باش .



جیش بوس لالا یادت نره .



مسواکم بزن ...



راستی تو هم شبا احساس سرما میکنی



یا فقط من تا صبح یخ میزنم ؟؟؟؟؟؟؟



باید بگم شوفاژ اتاقمو روشن کنن ...



خخخخخخخخخخخخخخخخخخ



یه شعر واست میفرسم مال تو .



حسو حالمونه ینی ...



جمعه هم به عنوان آپ جدید با ذکر



داشتن مخاطب خاص میذارم تو وبم ...



خیلی باهاش حال میکنم ...



راستی دنیا دار مکافاته ...



من هرکاری کردم همین جا نتیجشو دیدم ...



به تو گند زدم بهم گند زدن به حالم ...



آمار عشقه عشق بچگیامو در آوردم .



میدونی که کیرو میگم ....؟؟؟



اسمش : مهسا ( تو شناسنامه یه چی دیگس )

دانشجوی روانشناسی .



سه سال ازش کوچیکتره .



عکسشو تو لب تابش داره .



باباش موافق نی .



ینی شوهر عمه ام میگه در شان ما نیستن .



حالا نمیدونم منظورش چیه ...



1ساله داره با باباش کل کل میکنه ...



هه .



خوب بود کنجکاویم ؟؟؟؟؟



اطلاعات خوبی بود ...



هه ........



نظرمو تایید کن یادم باشه چیا بت گفتم ..
پاسخ: ای بابا !!!!!!!! بره بترکه دمت گرم چه جوری فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟ بی خی بابا شاد باش غزاله؟؟؟؟؟؟؟ نه ندیدمش همون چادریه؟؟؟؟؟؟ فردا از نیلو میپرسم وای به حالت اگه زشت باشه خخخخخخخخخ تو تیکه بندازی؟؟؟؟؟؟ اون روز میخواستم یه چیزی پرت کنم گفتم ضایع میشی نمیدونی چه جوری جواب بدی هیچی دیگه حرفمو خوردم!!!!!!!!! انسانی وحشتناکه 198 صفحه تاریخ جمعا 10 صفحه نقاشی وای وقتی به این فک میکنم که قراره اون تاریخو جغرافیا و جامعه شناسیو اقتصادو بخونید حالم بد میشه ولی ریاضی ندارییییییییییییین فیزیکمن ندارین خوشا به سادتتون که باید امسال خر بزنید!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





7 / 7 / 1392 17:15 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§