.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

میگویند وقتی دِلتان میشکند

مثل کوه اُستوار باش

اما غافل ازینند که

دِل کوه را هم تونل کردن این آدمها

ما که انسانیم جای خود داریم






نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت14:47---8 مهر 1392
دمم گرم چقدر کامنت میذارما .

خودم کف کردم دیگه .

باشه بابا فقط یه با میفرستم ولی باور کن

بعضی وقتا هم خودش چند بار میفرسته

تقصیر من نیسش .

باشهههههههه


فاطمه
ساعت15:06---6 مهر 1392
الو ؟؟؟؟؟





جمعه بیا جوابمو بذار .









اسممو اشتباه نوشته بودما .اه اه اه
پاسخ: ای بابا اسمتو درس نوشتیا تو نظر قبلیام فاطی بود شرمنده الان شنبس ندیدم این نظرتو که دیروز بیام وبت الانم هر چی سعی میکنم نمیاره!!!!


فاطی
ساعت15:05---6 مهر 1392
الو ؟؟؟؟؟



جمعه بیا جوابمو بذار .




پاسخ: آبجی چرا باز نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای بابا کشتم خودمو باز نمیکنه


hasti
ساعت14:07---6 مهر 1392
شخصیت ادمها را از طریق کردارشان توصیف کنید تا هرگز فریب گفتارشان را نخورید..


آپـــــــــــــــــم عزیزم


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:25---6 مهر 1392
حرف...!

بعضی حرفا رو

هر چقدر هم بقیه بگن

تا خودت تجربه نکنی

و به غلط کردن نیفتی بـاور نمی کنی ...!


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:24---6 مهر 1392
سکوت

یعنی اما … یعنی اگر …

یعنی هزار و یک دلیل که “دل” میترسد بلند بگوید …


فاطمه
ساعت18:22---5 مهر 1392
بد بینی به خرج دادم ؟؟؟؟؟؟؟














منظورت چیه ؟؟؟؟














آره پارسال رو یادمه . هه
پاسخ:


یعنی مطمئنی برای دوستات مهم نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟


هوووووووووم؟؟؟؟؟؟؟؟


اینکه میگی کسی باهاش نیست رو میگم


ها؟؟؟؟؟آیا؟؟؟؟؟


لفیقم ؟؟؟؟؟



تاج سرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همراه چار فصل من ؟؟؟؟؟؟؟؟




خداییش همراه چار فصلو حال کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
بودی ؟؟؟؟؟

اینم از سبز


hasti
ساعت20:24---3 مهر 1392

هر روز سپاسگزارم برای:
شب هایی که به صبح می رسند،
دوستانی که بخشی از خانواده می شوند
رویاهایی که تحقق می یابند و
علاقه هایی که به عشق تبدیل می شوند

آپـــــــــــــــــــــم عزیزم..زوووووود بیا


یه دختر استقلالی
ساعت19:51---2 مهر 1392
سلام سحر جون چرا دیگه پیش ما نمی آی
پاسخ: وسط هفته نمیتونم ایشالا آخر هفته ها میام پیشت شما به بزرگیه تیمت ببخش خخخخ


فاطمه
ساعت14:18---2 مهر 1392
خودم از قصد هرنظریو دوبار فرستادم .



آخه به این لوکس بلاگ اعتمادی نیست ...



یهو دیدی تمام احساساتمو وسط رسیدن بهت دزدید ...
پاسخ: ترشی نخوری یه چیزی میشی تنت سلامت


فاطمه
ساعت14:16---2 مهر 1392
من کیم؟





کسی میدونه؟





من همون دیوونه ایم که هیچ وقت عوض نمیشه.





همونی که همه باهاش خوشحالن ؛ اماکسی باهاش نمی مونه.





همونی که هق هق همه روبه جون و دل گوش میده ؛





اماخودش بغضاش روزیربالش میترکونه.





همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه ؛





اماهمه ناراحتش میکنن.





همونی که تکیه گاه خوبیه ؛





اماواسش تکیه گاهی نیست.





همونی که کلی حرف داره ؛





اماهمیشه ساکته.





همونی که درداشو پشت لبخند تلخش مخفیس میکنه ...





همونی که سعی میکنه بی تفاوتی کنه





اما بازم زیر چشمی دنبال اونی میگره که





باید کنارش باشه اما نیست ...





همونی که اعترف کرد دیگه حسی بهش نداره





اما هنوز وقتی می بینتش خوشحال میشه...





همونی که به خودش میگه چه زود





5 سال گذشت...





مفت و مجانی ...





اما احساسمون بد خرج شدن ....





آره من همونم .





اوهوم سحری خانووووووم ...





5سال پیش این موقع تازه باهات آشنا





شده بودم ...





خخخخخ همه چی با نام خدا آغاز شدا ...





بازم دمش گرم ... دمش گرم ...





خدا رو میگم ....





بازم مثل همیشه شکرت عاغا ما گلایه





نمی کنیم ....





من فقط نگران تو ام دختر خوب ...





این جمله بالاییه رو خودم یه ذره بهش





اضافه کردم دیه ....





استعداد خرج کردما همینطور احساس ...





رفیقــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــق





زنده باشـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــی ....






پاسخ:
فک نمیکنی یه کم بدبینی به خرج دادی؟؟؟؟؟؟نسبت به دورو بریات
هرچند ما را با دوستان نامردکاری نیست!!!!!!

دمت گزم سلامتی همه آدم خوبای قصه که قصه هاشون هس وخودشون نیستند موفق باشی


فاطمه
ساعت14:07---2 مهر 1392
هی رفیق ....



باید یه سری از حرفامو ازت پس بگیرم ......



فقط نگو خود درگیری دارما !!!!



جدی میخوام اینو بگم با تمام وجودم :



خیلی خیلی خیلی بیشتر از گذشته از



دیدنت لذت می برم ...



خو چی کا کنم ؟ رفیقمی دیگه . نه ؟



بی خیال بابا ...



چرا تو کنجکاو شدی حالا ؟؟؟



جدی میای بریم بزنیمش ؟؟؟؟؟



فکر نکنم بیای .....



یا حداقل بتونی ...بی خی بابا



خودمو خودته عخــــــــــــــــــــــشه ...



جون کش امروز دهنمو سرویس کرد ...



از بس فامیلیم قشنگه امروز بردم پای تخته ...



هههههههههههههههههه



یه تئاتری واسش بازی کردم که نگو ...



شده بودم عروسک خیمه شب بازیش ...



یکی نبوده بگه خو عروسکتم باخودت بیار



چرا دست مردم میکشی محکم د اخه ؟؟



اخبار شایعه پخش میکنن دیگه...خخخخ



تو خودتو ناراحت نکن هیکلت آب میشه ...



می مونی رو دستمون ...



یه لنگه از گوشواره هام



( البته بدل اما نیم ست بود )



تو مدرسه گم شد ....



آخ ناراحت نشدم ...



ههههه ینی اصن ناراحت نبودم ...



خخخخخ دمم گرم ...



خوب اخبار رو به اطلاعت رسوندم دیگه ؟



بزا فک کنم ببینم چیزی از قلم نیافتاده باشه ...



اوممممممم







فک نکنم ولی جای شیما خالیه ....



خب سحری خانوم .



بابای ..



ما سرار از استعدادیم دیگه ..



امیدوارم پاییزت شرشار از اتفاقای



خوب و قچنگ باشه ...



و همچنین رگبار آرزو های قشنگ



...



خب دخترم درساتو خوب بخون ...
پاسخ: ایهیم جاش خالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





1 / 7 / 1392 20:59 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§