وااااااایییی


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

خروج از مدرسه : "فرار ازاردوگاه جهنمی"
غیبت معلم : "روز فرشته"
دعوابا مبصر کلاس : "بازی با مرگ"
پای تخته : "قتلگاه"
گذشتن ازکنار ناظم : "عبور ازمیدان مین"
امتحان : "آتش در خرمن"
دفتر مدرسه : "بازداشت گاه"
دوباره داره مهر میاد...

           .           .            .

چشماتونو ببندید و اون لحظه ای رو به خاطر بیارید که آخرین امتحان رو تموم کردید و برگه رو دادید به مراقب و با یه حس خَلاصی دارید میاید سمت خونه و واسه تابستون نقشه میکشید و هزارتا رویا …
هووووووووووی عمو کجایی ؟برو مدرست دیر نشهツ






نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت18:18---15 مهر 1392
جالب بود

فاطمه خانووووووم
ساعت20:23---29 شهريور 1392
این کامنتی که اینجا گذاشتم منظورم این بود





که نظرای منو تو تایید نمی کنی یا ثبت نمیشه ...





آخه یه زمانی قاطی میکنه ...
پاسخ: من تایید میکنم !!!!!!!!!!! اگه زد فرستاده یعنی فرستاده


rezvan
ساعت12:45---29 شهريور 1392
من اسمم رضوان ولی اسم سحروخیلی دوست دارم وهمش نظراموبااسم سحرمیدم اماحالا دیگه عوضش کردم

آوا
ساعت17:05---28 شهريور 1392
خخخخخخخخ دیگه اینقدراام وحشتناک نیست....
پاسخ: هست داغی نمیفهمی !!!!!!!!!خخخخ


rezvan
ساعت13:24---28 شهريور 1392
خیلی باحال بوووود سحرجون
پاسخ: ما نفهمیدیم اسمت سحره یا رضوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه خانوووووووووووووووم
ساعت12:58---28 شهريور 1392
هههههههه





بوی بی مهری میاد ....





عاغا این کامنتی منو تو تایی نمی کنی یا کلا ثبت نمیشه؟؟؟؟





آخر یه روز تو و این وبلاگتو می فرستم هوا .





حالا ببین ...






پاسخ: من کلا نفهمیدم الان چی گفتی!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





28 / 6 / 1392 12:50 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§