سلام


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

دیشب یهو دلم کودتا کرد...
تورو میخواست...
سرم رو کردم زیر بالش اروم دلم گفتم:
خفشوووو ...!!
دوره دموکراسی گذشته میزنم لهت میکنما!!!
اخه دل ادمم اینقد پرررو؟؟؟
دلم دلای قدیم!!!

     . . .                      . . .

سلام بچه ها ببخشید به خاطر تاخیرم !!!

دلم برا همتون تنگ شده بود

آبجی فاطمه از شبگرد کوچه ی دل یه سوال؟؟؟؟

قسمت نظرای وبتو برداشتی که من میام تو نمیتونم نظر بدم؟؟؟؟

اگه اینو دیدی حتما جواب بده






نظرات شما عزیزان:

rezvan
ساعت13:23---28 شهريور 1392
سلام سحرجوووووونم.خوشحالم دوباره اپ کردی عزیزم منم اپم خواستی یه سری بزن.

فاطمه خانووووووووم
ساعت12:51---28 شهريور 1392
پسر :من از دوست بودن با تو خسته شدم... دختر :یعنی میخوای از هم جدا شیم؟ پسر :نه بیا ازدواج کنیم.... (داستان های تخیلی، برگرفته از کتاب پینوکیو @)



پاسخ: ای بابا


فاطمه خانووووووووووووووم
ساعت12:50---28 شهريور 1392
باران باشد...





تو باشی...





یک خیابان بی انتها ....





من میرم خونه .!





چون مریض میشم …





اصن من از آمپول میترسم !
پاسخ: بی احححساس!!!!!!!


فاطمه خانوووووووووووم
ساعت12:44---28 شهريور 1392
اوه اوه .


بسه چقدر این \" دل \" رو مورد عنایت خودت قرار دادی .





رمزش 1376 ...





خخخخخخخخخ دستت درد نکنه .





میخوای یه چیز دیگه هم به بهمنیا بگو ....


وا....


بچه به این ماهی ....<

ینی اعتماد به سقفی داریا ....



اینجا عجب خر تو خری شده بابا ...



میگم گشت ارشاد بیاد وبتو فیلتر کنه ها ...


پاسخ: خخخخ یکی دیگه بی ادبه ما باید فیلتر شیم!!!!!


امیر
ساعت12:41---28 شهريور 1392
خیلی خری که بی خبر میری

منم خرم که میام وبت

خرها
پاسخ: چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دستت درد نکنه !!!!!! چه استقبال گررررمی درمورد خودت شاید اما در مورد من اشتباه کردی بی ادب


فاطمه
ساعت11:30---28 شهريور 1392
سلــــــــــــــــــــــــــــ ــام .





پس بالا خره اومدی ...





خوبی ؟؟؟؟؟؟؟





دیشب قالبمو عوض کردم بعد که داشتم اسم نظرو تغییر میدادم اینجوری شد .


خودمم الآن فهمیدم درستش کردم ...


حالا میتونی نظر بذاری ...


برای پستایی هم که نبودی بذار ....
پاسخ: سهلااااااام اومدم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





27 / 6 / 1392 22:13 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§