.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

کیا از محمد رضا فروتن خوششون میاد؟؟؟؟؟

من که عاشق بازیشم

    






نظرات شما عزیزان:

یه دختر استقلالی
ساعت17:49---27 شهريور 1392
سلام آجی صعود استقلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو بهت تبریک میگم
پاسخ: بنویس استقلال ....بخوان ایران


yas
ساعت11:43---24 شهريور 1392
هنوز برنگشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب حال میکنیا .


ارزو
ساعت15:38---19 شهريور 1392
سحرجون کلی اپیدم جون ارزو پاشو بیانظرم بزار
منتظرما


hasti
ساعت9:54---18 شهريور 1392
میان همهمه ی برگهای خشک پاییزی
فقط ما مانده ایم که هنوز از بهار لبریزیم
برای من که دلم چون غروب پاییز است
صدای گرم تو از دور هم دل انگیز است . . .
آپم عزیزم
زوووود بیا


مرد همیشه آبی
ساعت13:38---16 شهريور 1392
سلام مرسی سر زدی لینکت کردم تو هم لینکم کن اما به شرطی که هر روز به وب هم سر بزنیم مرسی

mahdie khanoom
ساعت21:23---15 شهريور 1392
آره بازيش خوبه منم ازش خوشم مياد

راضي ام ازش
پاسخ: الهی فدات !!!! همینکه تو راضیی کافیه....


hasti
ساعت14:01---13 شهريور 1392
ضرورت بودنت همیشگی است چه در کنارمن وچه در خاطرمن..!
با 3 پست منتظرتم ...


عرفان هفت
ساعت11:52---11 شهريور 1392
بازیگر خوبیه بازی هاش همیشه قشنگه

hasti
ساعت11:21---11 شهريور 1392
روزی تمام دنیا تو را خواهند شناخت....



بس که من!


از تو میگویم و از تو مینویسم

آپم زووووووود بیا


yas
ساعت20:38---10 شهريور 1392
قربون مست نگاهتم دوست دارم اینم قشنگه همین .

مازیار کسیش مرده به نظرت ؟؟؟؟



منکه بیوگرافیشو زیرو رو کردم نفهمیدم.



آخه آهنگ درمورد مرگ و میر زیاد داره مثل دروغه / تورو دوست دارم و ....



ما که نفهمیدیم ..



*******



روز 5شنبه دوباره وعده دیدن یاره





روی سنگ سردی از غم





می ریزه اشکای خستم





تاکه قاصدک دوباره خبری ازت بیاره





بایه دسته گل ارزون



پیشتم من زیر بارون .



قربون مست نگاهت ....







قشنگ بودا .


پاسخ: واسه باباش خونده پدرمم جدید واسه باباش خونده


yas
ساعت20:21---10 شهريور 1392
مرسی بابت آهنگا .



چرت خونده این دفعه بابا .



فقط یکم از بیتو میمیرمش خوشم اومد.





*************



بی تو هر لحظه



دلم می گیره از هرچی که هس





نذار بی تو بمونم بی نفس ...
پاسخ: خواهش میشه


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت20:11---10 شهريور 1392
لحظه هایی هست که وقتی سخت دلگیری دردت را در سینه ات فرو می ریزی تا آشکار نگردد



لحظه هایی هست که وقتی اشک در چشمانت حلقه زده، بغض می کنی اما پشت لبخندی ساده پنهان خواهی کرد



لحظه هایی هست که وقتی دلت خیلی گرفته و می خواهی درد دلت را فریاد بزنی از سنگینی بغضت نمی توانی



لحظه هایی هست که سخت، خسته می شوی از دست کسانی که حرف هایت را نمی فهمند و باز چیزی نمی گویی



لحظه هایی هست که وقتی از تنهایی زمین گیر می شوی، سرت را به دیوار تنهاییت می گذاری و باز هیچ نمی گویی



لحظه هایی هست که دلت می خواهد فریاد زنی و خالی شوی از هر چه درد، ولی باز نمی توانی...



و



لحظه ایی که سخت تر از تمام لحظه هاست. لحظه ای که عادت می کنی به هر چه درد و چه سخت لحظه ایست..
ومن این لحظه هارو تجربه کردم...


yas
ساعت19:51---10 شهريور 1392
من هم عاشق بازیشم هم صدای

خوبی داره به نظرم .

آلبم هم میخواسته بده بیرون .

پیرزنه رو چرا برداشتی ؟؟؟؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





10 / 6 / 1392 15:56 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§