,hrh...


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

یـه شـب هـایی هـست
یـا شـایدم روزهــایی
کـه یکدفـعه به عمــق حقارتت توی زندگی پی میبری . . .
بدحالیه....






نظرات شما عزیزان:

yas .
ساعت16:18---31 مرداد 1392
ا ؟



چیز بهتر پیدانکردی بخوری بچه جون؟؟؟
پاسخ: یکی نیس به خودت بگه


yas
ساعت16:09---31 مرداد 1392
خب خسته نباشید ..



صدام شده مثل اگزوز تریلی 18 چرخ .



موندم کی تو این هوا سرما میخوره که من خوردم ...

تازه مشهدمن میخوام برم ...
پاسخ: خو منم سرما خوردم


yas
ساعت16:03---31 مرداد 1392
نه بابا ؟؟؟



میدونی بدترین اتفاقی که حداقل روزی یه بار برام پیش میاد چیه؟؟؟؟



اینکه هربار میام برم تو وبم ؛ به جای نام کاربری آدرس کلی وبمو میزنم...

آخرش بلاگفا و . com هم میذارم...
پاسخ: همین دیگه کلا طنز تشیف داری واسه من بد تره اونجایی که فارسی باید باشه انگلیسی مینویسم وبالعکس


yas
ساعت15:58---31 مرداد 1392
پوووووووف . با اسم یاس اومده بودم بابا .



اصلا قاطی داره هر چی به ما میرسه دیگه..



همه رو برق میگیره واسه ما قبضش میاد ...
پاسخ: خخخخخخخخ حتما رفتی مشهد سوتی بده من سوغاتی سوتی میخوام بشنوم گفته باشم


yas
ساعت15:40---31 مرداد 1392
اه اه اه . ماروگرفته این چت رومت بابا . ولش کن بیخیالش ...
پاسخ:
خخخخخخخ
بذار واسه بعد کلا هدف ما اذیت کردن شماست لازم نبود عضو شی دفعه ی بعد به اسم وبت بیا تو پیدات کنم به هر کی فاطه بود کامنت دادم بی نفسی؟؟؟؟
بدبختا کچل شدن
ایشالا بعد مشهد

پاسخ: م جا افتاد


yas
ساعت14:57---31 مرداد 1392
این نوشته بالا که ایتقدر داغون افتاده این مدلیه .

خودت درستش کن ...







******************



رفته ای اما رد پایت مانده ست در من

کنار تنهایی ام قدم میزند بی من …





::

::







دستم را گرفت و با خود برد

همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند

چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی …





::

::





تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !





::

::





چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید.





::

::





کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد !





::

::





تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !

::





::

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر





فرار از تنهایی شکل میگیرند ؛





رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند



به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس



آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !
پاسخ: مرسی آبجی خیلی زیبا بود


yas
ساعت14:37---31 مرداد 1392
رفته ای اما رد پایت مانده ست در من


کنار تنهایی ام قدم میزند بی من …


::


::


دستم را گرفت و با خود برد


همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند


چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی …


::


::


تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !


::


::


چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید.


::


::


کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد !


::


::


تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !


::


::


ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند


رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !
پاسخ:
لایک

پاسخ: پایین وب یه چترومه بیا تو


yas
ساعت14:35---31 مرداد 1392
دلم خوش نیست

غمگینم

کسی شاید نمیفهمد

کسی شاید نمیداند

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی

عجب احساس زیبایی

تو هم شاید نمیدانی …
پاسخ: غمگینم اما... غمگینی چیزی از دوست داشتن کم نمیکند


yas
ساعت14:34---31 مرداد 1392
یه دریا اشک برای ریختن دارم
یه دل گرفته
یه زندگی پر از خالی
من سرشارم از تنهایی …



زهرا...
ساعت15:04---30 مرداد 1392
بد آقا بــــــــــــــــــــــد.......

yas
ساعت14:24---30 مرداد 1392
آخ خیلی بده پیش خودت بشکنی......

هیچی بدتر از این نیست که شرمنده خودت بشی...

من شدم ...................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





30 / 5 / 1392 14:0 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§