.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

بیچاره گلفروش! تنها کسیست که وقتی با گل وارد خانه میشود همه غمگین مبشوند..






نظرات شما عزیزان:

زهرا...
ساعت15:10---30 مرداد 1392
آخــــــــــــــــــــــــــــ ـــــِ
نازنین


yas
ساعت14:15---28 مرداد 1392
مرسی از حضورت ...

یه سر به شبگردمم بزن ...



hasti
ساعت10:04---28 مرداد 1392
این آخَـــرـین بارَم بــــود __

دیگر احسـ ــاسمـ را برـآی کسـ‌ ـــے عـــریـ ـآن نمــــے کنم …

صداقــــ ‌ــت ، یعنــــے حماقــــ ــت…


پاسخ: قدیما به کسی که به پات می نشست میگفتن ” وفادار ” الان میگن " اویزون "


yas
ساعت18:30---27 مرداد 1392
" پژواک روزگار من " آپه .بیا بترکون ببینم..
بدو بدووووووووووووو



yas
ساعت14:31---27 مرداد 1392
باور کن اگه تو نمی گفتی من نمیدونستم که احیانا باید اسپیکرو روشن کنمـــــــــــــــــــــا ...

خخخخخخخخ
پاسخ: همیشه باید یادآوری کنم......


yas
ساعت14:00---27 مرداد 1392
پر از بغضم ، ” شانه ات ” ، ساعتی چند رفیق ؟
پاسخ: مجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــانی


yas
ساعت13:41---27 مرداد 1392
منکه رفتم آهنگی نشنیدم که .
پاسخ: اسپیکر و روشن کردی؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ


yas
ساعت13:37---27 مرداد 1392
سلــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــام ملیکم ..



آهان بله متوجه شدم ..
پاسخ: وعلیک بر شما....


yas
ساعت19:12---26 مرداد 1392
"همیشه یکی هست"





وبلاگ خواهرته ؟؟؟
پاسخ:
نه
ولی وب جالبیه دوسش دالم

پاسخ: مخصوصا آهنگ وبش


امیر
ساعت19:10---26 مرداد 1392
سلااااااااااااااااااام علیکم

لابد الان میگی وعلیک بر شما.......

اومدم وبتو مزین کنم
پاسخ: بلـــــــــــــــــــــــــــــــه وعلیک بر شما خوش اومدی


امیر
ساعت19:03---26 مرداد 1392
اوا

اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاش به یکی از کامنتای مام نظر میدادی

هی دیر اومدیم همه چی پرید....
پاسخ: اینهمه جواااااااااب دادم عجبا....... چی پرید؟؟؟؟؟آیا؟؟؟؟


yas
ساعت16:07---26 مرداد 1392
زمخت چیه ؟ تازه بعد از اینکه ازش پرسیدم جون من متولد 50 هستی عکس خودشو و دختر 11 سالشو هم بهم نشون داد ...




پاسخ: بابا تو چقدر سخت گرفتی که بیچاره عکس دخترشم بهت نشون داده عجبــــــــا.....


yas
ساعت16:04---26 مرداد 1392
برو خوش باش .



من فعلا خدا ازم شاکیه هنوز نماز نخوندم ..



چرا بچه مردمو اخفال میکنی ؟؟؟؟؟



برم نمازو بزنم تو رگ ...



هروقت رفتم مهمونی چیزی که باب میلم بوده اونجا نبوده ...



اینم شانس منه دیگه .....



بی خیال .



تمام حرفام صرفا جهت خنده بود جدی نگیر ...



خوش باشی .



به امید دیدار...
پاسخ: منم نخوندم بای بای عجبـــــــــــــا


yas
ساعت16:01---26 مرداد 1392
حالا یه چیزی :





یکی به اسم سعید واس من کامنت گذاشته بود . منم نرفتم پروفایلشو بخونم ..


فکر میکردم خو باید بیست و خورده ای سنش باشه دیگه ..


برا همین خواهرانه خیلی صمیمیـــــــــــــــــــــــــ ــــی برخورد کردم و جواب کامنتشو دادم ..





دیروز بعد از چند وقت رفتم پروفایلشو خوندم اگه گفتی چندسالش بود؟؟؟؟


جون من حدس برپزن ....


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


متولد 1350 بود ..





فکر کن ...تا آخرش برو
پاسخ:
ههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وای وای وای
خواهرانــــــــــــــــــــــــــــــــــــه....
فرزندانه مینوشتی خو........

پاسخ: خو حالا چون 1350 باید زمخت برخورد کنـــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


yas
ساعت15:57---26 مرداد 1392
نازی . غصه نخور خوب میشی .
پاسخ: نه بابا من شک دارم تو رفتی یه چی خوردی اومدی انرژِیت زیاده ماشالا


yas
ساعت15:54---26 مرداد 1392
خدا نکنه ...



هههههههههههههه



دمت گرم بابا کلی خندیدم روحم شادشد ...



بچه خو آروم بگیر از تو بزرگتر نیست؟؟؟



خخخخخخخخخخخ
پاسخ: احساس بزرگی کردم سوتی دادم


yas
ساعت15:47---26 مرداد 1392
ﺭﻓﯿـــــﻖ !!!!!

..

.

.

.

.

.

.

.

ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣُﺮﺩﻡ ...

ﺩﯾﺪﯼ ﺗﺎﺑﻮﺗَﻢ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣَﺮﺩُﻣﻪ ...

ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺎﻣــ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻧﻮﮐﺮﯾﺘﻮ ﮐﻨﻤـــ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮﯾــــﺎ!!!

ﺣﻠــﺎﻝ ﮐﻦ ....

ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻣـــ؛

ﺑــﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﻮﻝ ﻣﯿـــﺪﻡ ﻫﻤﯿﻦ ﯾــﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﺯﺗـــ

ﺑﺎﻟـــــــﺎﺗﺮ ﺑﺎﺷﻢ

ﺑﻌﺪﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ ﺧﺎﮐـــــِ ﭘـــﺎﺗﻢ
پاسخ: پیش مرگتم رفیق


yas
ساعت15:42---26 مرداد 1392
خعلیـــــــــــــــــــی بزن به سرت چشم نخوری .
پاسخ: شماها چرا اینجوریید؟؟؟؟؟؟چرا به روم میارید باهوشم ؟؟؟؟بسه دیگه خسته شدم از اینهمه تعریف


yas
ساعت15:39---26 مرداد 1392
نه دیگه خربزه به من نمیسازه .



من آخرش نفهمیدم بز ، خره ؟؟؟



یا خر ؛ بز؟؟؟؟
پاسخ: هیچکدام گزینه 3 درسته بچه ی خو وبز میشه خربزه خخخخخخخخخ اه اه اه بچه ی باهوشیم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


yas
ساعت15:36---26 مرداد 1392
نه بابا ؟؟؟



یکم نوشابه باز کن ؟؟؟؟



هندونه هم هوا گرمه به دردت میخوره ها ...
پاسخ: خربزه بد نیستا........


mahdie khanoom
ساعت15:34---26 مرداد 1392
سلام عزيزم

شرمنده امروز لينك تكوني داشتم شايد تو رو اشتباهي حذف كردم

ببخشيد خانومي
پاسخ: اوا ... چه بدشانسم ....


yas
ساعت15:33---26 مرداد 1392
ههههههههه چه باحال ...!!!



تا حالا به این مورد فکر نکرده بودم ...
پاسخ: اصن میای اینجا که فک کنی دیگه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





26 / 5 / 1392 15:30 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§