.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

به آرزوی بچگیم رسیدم...
چقدر دلم میخواست صف اول نماز جماعت باشم...
این بار نه تنها اول صف... بلکه از پیش نمازم جلوترم!!!
چقدر مهم شدم...همه به سمتم میان
منو رو دستاشون بلند میکنن...
یکی فریاد میزنه : بگو لا اله الا الله

شاذي روح همه ي شهدا...

 






نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت23:51---22 مرداد 1392
سلام . این آأرس جدیدم خودت بیا بقیشو ببین. وب همونه فقط آأرسو عنونش عوض شده ...



shabgard-29.blogfa.com
پاسخ: من هر چی سعی میکنم نمیاره... ایندفه نظر گذاشتی آدرسو ثبت کن امیدوارم ببینی...


yas
ساعت16:39---21 مرداد 1392
2 دقیقه سکوت ...



اللهم صل علی محمد و ال محمد...

والعجل فرجهم
پاسخ: اللهم صل علی محمد و ال محمد...
والعجل فرجهم


زهــــرهـ بـآنـــــو ツ
ساعت16:11---21 مرداد 1392
وایییییییییی

خیلی قشنگ بود اجی جونم خیلی خیلی خیلی

مرسی ک خبرم میکنی گلم
پاسخ: خواهـــــــش مرسـی که میای


7ronaldo
ساعت15:44---21 مرداد 1392
سلام .

با تبادل لینک موافقی؟

خبر بده
پاسخ: با کمــــــــال میل رونالدو


زهرا
ساعت15:39---21 مرداد 1392
مبهوت شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





21 / 5 / 1392 15:32 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§