.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

گاهی وقت ها انقدر از زندگی خسته میشوم که دلم میخواهد قبل از خواب ساعت را روی "هــــیـــــــچــــــــوقـــــــت" کوک کنم!!!






نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت12:58---26 تير 1392
من اعتراض دارم



درسته تا حدودی باهات موافقم ولی اینقدربیکاری یه نگا به پسرام بنداز والللللللا

میخوای اس ام اس بذارم روتون کم شه؟؟//

البته با همکاری سحر که تایید کنه
پاسخ: آبجیا وداداشا اینجا واسه بحث وجدل درست نشده . یه کم با هم مهربون باشید ..آروم تر از افتخارات ما چیزی کم نشد که ... اینجا ایران است وبلاگ چتر دلتنگی


امیر
ساعت12:46---26 تير 1392
زنگ زدم مدرسان شریف!
گفت:بله ,بفرمایید
گفتم:مدرسان شریف
گفت:بله درسته,امرتونو بگید
گفتم:مدرسان شریف
گفت:مسخره کردین؟
گفتم:مدرسان شریف
گفت:دیگه مزاحم نشید
گفتم:مدرسان شریف
حقشونه نامرداااااااا یکم بفهمن ما چی میکشیم
والااااا


امیر
ساعت12:45---26 تير 1392
عـــــــــــــــــــــضی از این دخترا هم از همون پشت ببینی بهتره !!!

از پشت که داری میبینیاااااااا فک میکنی به باغ بزرگ آرز هات رسیدی!
میری جلو چهرش که میبینی باغه تبدیل میشه به یه کانکس 5 در 4 توی عسلویه!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





25 / 4 / 1392 17:13 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§